مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-07سياسي

استاندار چهارمحال و بختیاری: در مسئله حجاب هرکس باید به وظیفه خود عمل کند


همه ما نسبت به مسئله حجاب پیش خداوند مسئول هستیم، ظرفیت های خوبی هم وجود دارد، از تمام ظرفیت ها باید استفاده کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری در ستاد عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری با اشاره سخنان رهبری در رابطه با مسئله حجاب گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مسئله حجاب مسئله شرعی و قانونی است، احکام الهی و حکم خداوند است که پیامبران بر روی آن تاکید دارند و ما وظیفه داریم به آن عمل کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: 90 درصد شهدای گران قدر نیز در وصیت نامه خود بر مسئله حجاب تاکید داشته اند و حداقل در پایان وصیت نامه خود یک جمله در رابطه با حجاب و عفاف مطرح کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شهدا جان عزیز و شیرین خود را فدای انقلاب و اسلام کردند، بیان کرد: شهدا همواره گفته اند خواهرم حجابت بالاتر از خون من است، نشان از اهمیت حجاب دارد لذا وظیفه ما و شما از این جهت چند برابر است.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه حجاب محدودیت شرعی و قانونی و تکلیف الهی است، گفت: بسیاری از افرادی که کشف حجاب می کنند نمی دانند پشت این جریان چه کسانی هستند، اگر آن ها بدانند که چه کسانی هستند، این کار را انجام نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: در مسئله حجاب هرکس باید به وظیفه خود عمل کند

استاندار چهارمحال و بختیاری: در مسئله حجاب هرکس باید به وظیفه خود عمل کند