مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-20دانش

نقشی بی بدیل در نقشه جامع علمی کشور به جهاددانشگاهی واگذار شود


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: نقشی بی بدیل در نقشه جامع علمی کشور به جهاد دانشگاهی واگذار و امور بر زمین مانده در حوزه فناوری به این نهاد سپرده شود.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: نقشی بی بدیل در نقشه جامع علمی کشور به جهاد دانشگاهی واگذار و امور بر زمین مانده در حوزه فناوری به این نهاد سپرده شود.

محسن مرادی، 29 تیرماه در نشست با هیئت رییسه دانشگاه های استان مرکزی که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: 16 مرداد ماه، چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی است و ما در جهاد دانشگاهی کارکردهای مختلفی داریم و اکنون نیازمند بازآفرینی جدی در جهاد دانشگاهی هستیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، جهاد دانشگاهی را یکی از چهار ستون انقلاب اسلامی می دانند گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند در بازآفرینی جهاد دانشگاهی نقش موثری داشته باشد.

مرادی گفت: خیلی از کارهایی که ما اکنون انجام می دهیم موازی کاری است و آن کار جهادی خط شکن و نو، کمتر انجام می شود در حالی که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

سبک و سیاق کنونی فعالیت جهاد دانشگاهی، هدر دادن منابع و نیروی انسانی است به همین دلیل باید سریع تر دست به کار شویم تا به اهداف جهاد دانشگاهی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشی بی بدیل در نقشه جامع علمی کشور به جهاددانشگاهی واگذار شود

نقشی بی بدیل در نقشه جامع علمی کشور به جهاددانشگاهی واگذار شود