مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-03فرهنگي

برگزاری جشنواره «هیجان» با پرواز بالن و هواپیما بر فراز برج میلاد


مدیرعامل برج میلاد برج میلاد تهران از برگزاری جشنواره هیجان در راستای فعالیت های فرهنگی- اجتماعی این مجموعه و ایجاد برنامه های مفرح و سرگرم کننده همزمان با فصل تابستان خبر داد.

- برگزاری جشنواره هیجان با پرواز بالن و هواپیما بر فراز برج میلاد مدیرعامل برج میلاد برج میلاد تهران از برگزاری جشنواره هیجان در راستای فعالیت های فرهنگی- اجتماعی این مجموعه و ایجاد برنامه های مفرح و سرگرم کننده همزمان با فصل تابستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس حیدری با اعلام این خبر گفت: برج میلاد تهران در راستای فعالیت های فرهنگی اجتماعی خود، فستیوال هیجان را از تاریخ 15 تا 25 تیرماه برگزار می کند.

این فستیوال مهیج شامل نمایش های آکروباتیک، هنرهای نمایشی هوایی و هنرهای هیجانی است که جنبه سرگرمی و تفریح برای بازدیدکنندگان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سرگرمی های هیجان انگیز از پرواز مجازی تا پارکور است، ادامه داد: موضوع اصلی این فستیوال حول محور هیجان است که جوانان، نوجوانان و خانواده های تهرانی و همچنین گردشگران سایر شهرها را میزبانی می کند.

به گفته حیدری، هدف ما از برگزاری چنین رویدادهایی در مجموعه برج میلاد، پدید آوردن ساعاتی شاد و مفرح برای خانواده هاست که بتوانند در ایام تعطیلات تابستان در کنار یکدیگر از تفریحات سالم خانوادگی که مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «هیجان» با پرواز بالن و هواپیما بر فراز برج میلاد

برگزاری جشنواره «هیجان» با پرواز بالن و هواپیما بر فراز برج میلاد