مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-02ورزشي

خبر خوش برای تیم های بازی ساز


انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای طی فراخوانی از افراد و تیم های علاقه مند و توانمند در زمینه بازی سازی برای جذب در مرکز رشد بازی سازی دعوت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرکز رشد واحدهای فناور بازی سازی انستیتو ملی بازی سازی با هدف توسعه این مرکز و توانمندسازی بازی سازان و نیز پیوند تیم های بااستعداد به صنعت بازی، طی فراخوانی اعلام کرده است که افراد و تیم های علاقه مند و توانمند در زمینه بازی سازی را جذب می کند.

مهم ترین خدمات حمایتی مرکز رشد بنیاد ملی بازی های رایانه ای از تیم های بازی ساز عبارتند از: - اختصاص فضای کاری رایگان به تیم های بازی سازی در یک محیط شاد و مفرح اشتراکی - اختصاص زیرساخت های مورد نیاز برای تولید بازی نظیر اینترنت، کامپیوتر، نرم افزار و.

- اختصاص غرفه رایگان در نمایشگا ه های برگزار شده توسط بنیاد یا سایر رویدادهای مرتبط با صنعت بازی سازی مورد تأیید مرکز رشد - خدمات منتورینگ تخصصی در راستای تولید بهینه بازی -امکان ارتباط با سرمایه گذاران تخصصی حوزه بازی سازی و معرفی بازی های تولید شده به این شبکه - ایجاد شرایط دریافت پروژه های اقتصادی از فعالان صنعت بازی جهت واگذاری به تیم های فناور مستقر در مرکز رشد - راهنمایی در خصوص تأسیس شرکت به واحد های فناور مستقر در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای تیم های بازی ساز

خبر خوش برای تیم های بازی ساز