مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-08فرهنگي

رونمایی از پوستر رسمی «جهان غیرموازی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو «جهان غیرموازی» که دومین تجربه فیلمسازی محمد یراقی محسوب می شود، یک درام اجتماعی است که با همکاری بیش از 30 بازیگر در ایفای نقش های مختلف، - پوستر رسمی جهان غیرموازی پربازیگرترین فیلم کوتاه تاریخ سینمای ایران به نویسندگی و کارگردانی محمد یراقی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو جهان غیرموازی که دومین تجربه فیلمسازی محمد یراقی محسوب می شود، یک درام اجتماعی است که با همکاری بیش از 30 بازیگر در ایفای نقش های مختلف، راوی چند روز از زندگی یک دختر 6 ساله در یک جامعه طبقاتی است و شرایط زندگی کودکان کار را به تصویر می کشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اتفاقاتی که در عصر حاضر در حال رخ دادن هستند متعلق به جهان موازی یا غیرواقعی نیستند و همه ما در وقوع آن ها مقصر یا تاثیرگذاریم.

جهان غیرموازی پس از هفت روز فیلمبرداری در مناطق مختلف تهران و پس از پایان مراحل فنی، این روز ها در حال امضای قرارداد برای عرضه و پخش بین المللی است.

پارسا مجد مدیر فیلمبرداری جهان غیرموازی است و لیلی نوروزی تدوین فیلم را برعهده داشته است.

آیناز فکور، عباس ایمانی، داوود محمدآبادی، پیام حق نژاد، مهدی هاشمی، غزل کوچک بیگ، محمد سوری، شادی گل محمدی، فرخنده فرمانی زاده، ثمین استادی، علیرضا دانیال پور، فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر رسمی «جهان غیرموازی»

رونمایی از پوستر رسمی «جهان غیرموازی»