مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-13اقتصادي

مصرف برق در تابستان امسال با اجرای 5700 تفاهم نامه همکاری مدیریت می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: مصرف برق در تابستان امسال با اجرای 5 هزار و 700 تفاهم نامه همکاری در استان مدیریت می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: مصرف برق در تابستان امسال با اجرای 5 هزار و 700 تفاهم نامه همکاری در استان مدیریت می شود.

محمد دادگر، امروز پنج شنبه 22 تیر به رسانه های گروهی گفت: از این تعداد، یک هزار و 184 تفاهم نامه در بخش صنعتی، 2 هزار و 409 تفاهم نامه در بخش کشاورزی، 856 تفاهم نامه در بخش اداری و هزار و 345 تفاهم نامه در بخش تجاری امضاء شد.

دادگر با بیان اینکه این تفاهم نامه ها برای مدیریت بار شبکه برق در بخش های مختلف و جلوگیری از خاموشی یا قطع برق ناخواسته انجام می شود، افزود: با توجه به برنامه های ابلاغی وزارت نیرو و براساس پیش بینی های انجام گرفته و همچنین در صورت همکاری کامل این مشترکان و اجرای تفاهم نامه های یاد شده و به ویژه همکاری و کاهش مصارف در بخش خانگی و تجاری، تامین برق پایدار در ایام گرم فعلی امکان پذیر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: بر اساس آخرین بخشنامه و مصوبه شورای امنیت ملی، ادارات باید در ساعات اداری 40 درصد و خارج از ساعات اداری 70 درصد مصرف برق خود را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در تابستان امسال با اجرای 5700 تفاهم نامه همکاری مدیریت می شود

مصرف برق در تابستان امسال با اجرای 5700 تفاهم نامه همکاری مدیریت می شود