مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-04سياسي

نشست دست اندرکاران سینمای کشور با امیرعبداللهیان برگزار شد


وزیر امور خارجه با تاکید بر اهمیت سینما در برقراری گفتمان در دیپلماسی عمومی، بر آمادگی دستگاه دیپلماسی جهت ارائه تسهیلات لازم در ورود سینمای کشور به بازارهای کشورهای هدف تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هم اندیشی با مدیران و برخی دست اندرکاران سینمای کشور به میزبانی وزیر امور خارجه و با هدف بررسی و تبادل نظر پیرامون راه های دستیابی به توسعه جهانی هنر سینمای ایران روز دوشنبه دوازدهم تیرماه 1402 در وزارت امور خارجه تشکیل شد.

امیر عبداللهیان در این دیدار صمیمانه، با اشاره به اهمیت صنعت سینما و جایگاه رفیع کارگردانان و فعالان سینمایی کشور در سطح جهانی، بر نقش سینمای کشور در تبیین واقعیت های جامعه ایران و انعکاس صحیح فرهنگ صلح دوستی و ارزشهای والای تمدن ایرانی و اسلامی به مخاطبان جهانی تاکید کرد.

وزیر امور خارجه، صنعت سینمای جمهوری اسلامی ایران در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را صنعتی رو به رشد و افتخار آفرین دانست و هنرمندان، فیلم نامه نویسان، کارگردانان و تهیه کنندگان سینمایی ایران را راویان حرفه ای، نوآور و صاحب سبک توصیف و تاکید کرد که سینمای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که می توان ضمن پایبندی به ارزش های جامعه، احترام به باورهای مردم و ارج نهادن به عفاف و اعتقادات دینی، حرفی نو و دریچه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دست اندرکاران سینمای کشور با امیرعبداللهیان برگزار شد

نشست دست اندرکاران سینمای کشور با امیرعبداللهیان برگزار شد