مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-22سياسي

سرنوشت اصلاح قانون انتخابات مجلس چه خواهد شد؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرازونشیب های طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنان ادامه دارد و پس از چندین بار رفت و برگشت این قانون میان کمیسیون شوراها، - عضو کمیسیون امورداخلی و شورا ها در مجلس شورای اسلامی، از بررسی نهایی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی فردا خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرازونشیب های طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنان ادامه دارد و پس از چندین بار رفت و برگشت این قانون میان کمیسیون شوراها، صحن علنی، شورای نگهبان، هیأت عالی نظارت و صحن مجمع تشخیص، جدال ها بر سر این طرح ادامه دارد.

چالش اصلی در این مدت، بر سر ماده 53 این طرح که مربوط به موضوع تناسبی شدن انتخابات مجلس در شهر تهران می شود، بوده و اصرار نمایندگان مجلس به این ماده و مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب طولانی شدن روند رسیدگی به این طرح شده است.

آخرین بار در نشست روز دوشنبه هفته گذشته، پس از اینکه کمیسیون شوراها، پیشنهاد حذف ماده 53 را تصویب و به صحن علنی ارسال کرد، نمایندگان با حذف این ماده مخالفت کرده و طرح مذکور را مجددا به کمیسیون امورداخلی و شوراها، ارجاع دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت اصلاح قانون انتخابات مجلس چه خواهد شد؟

سرنوشت اصلاح قانون انتخابات مجلس چه خواهد شد؟