مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-02سياسي

تابلو مشخصات پروژه های عمرانی دهیاری ها باید در محل اجرا نصب شود


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: دهیاری ها باید تابلو حاوی اطلاعات و مشخصات پروژه های عمرانی را در محل اجرای پروژه، - نصب کنند تا عموم ساکنان از آن آگاه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدکمال محب حسینی با بیان این خبر گفت: در راستای اهمیت شفاف سازی و اطلاع رسانی فعالیت های عمرانی دهیاری ها در سطح روستاها و همچنین به منظور آگاه سازی مردم از کمیت و کیفیت پروژه های عمرانی این نهاد، الگوی تابلو مشخصات پروژه های عمرانی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سال های قبل طراحی و به کلیه بخشداری ها ابلاغ شده است.

وی افزود: به رغم اهمیت موضوع و تأکیدات به عمل آمده در برخی از بازدیدهای میدانی مشاهده می شود دهیاری ها در نصب این تابلو و اطلاع رسانی پروژه های عمرانی، جدیت لازم را ندارند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: بر همین اساس و با توجه به توزیع قابل توجه اعتبارات بین دهیاری های استان گلستان در سال جاری برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی، مجدداً طی مکاتبه با بخشداری های سراسر استان، الگوی تابلو مشخصات پروژه های عمرانی دهیاری ها ابلاغ و بر نصب آن در محل اجرای تمامی پروژه های عمرانی دهیاری ها، تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلو مشخصات پروژه های عمرانی دهیاری ها باید در محل اجرا نصب شود

تابلو مشخصات پروژه های عمرانی دهیاری ها باید در محل اجرا نصب شود