مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-05بين الملل

عراق به نقش خود در همگرایی میان کشورهای منطقه ادامه خواهد داد


نخست وزیر عراق امروز در دیدار معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با وی اعلام کرد که کشورش به نقش محوری خود در همگرایی میان کشورهای منطقه ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه میزبان علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران بود.

بر اساس این گزارش، در این دیدار پیرامون روابط دوجانبه میان عراق و ایران و راه های رشد و توسعه آن به گونه ای که در خدمت منافع دو کشور در تمامی موضوعات باشد، رایزنی شد.

اهمیت سرمایه گذاری در فضای ثبات سیاسی و همگرایی در منطقه به منظور دستیابی به یکپارچگی میان ملت ها در زمینه های سیاسی و اقتصادی، از دیگر محورهای این دیدار بود.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق تاکید کرد: عراق به ایفای نقش محوری خود در همگرایی دیدگاه های کشورهای منطقه ادامه می دهد.

وی افزود: عراق به ایفای نقش محوری خود در ارائه راه حل ها و ایده های ثمربخشی که دیدگاه های کشورهای منطقه را نزدیک می کند و طرف های منطقه ای را برای مقابله با چالش های اقتصادی مشترک گرد هم می آورد، ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق به نقش خود در همگرایی میان کشورهای منطقه ادامه خواهد داد

عراق به نقش خود در همگرایی میان کشورهای منطقه ادامه خواهد داد