مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-03اقتصادي

امکان تردد مسافر و تجار از مرز «سومار» باید فراهم شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر لزوم فراهم کردن امکان تردد مسافر و تجار از مرز سومار تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر لزوم فراهم کردن امکان تردد مسافر و تجار از مرز سومار تاکید کرد.

عبدالوحید محمدی در نشست کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی کرمانشاه که با موضوع بررسی مشکلات مرز سومار برگزار شد، با اشاره به اینکه مرز سومار یکی از مرزهای مزیت دار ایران با عراق بوده و از طرف ایران رسمی است، گفت: اما متاسفانه این مرز هنوز از سمت عراق به عنوان مرز رسمی شناخته نشده است.

وی بخش عمده مشکلاتی که اکنون در مرز سومار با آن مواجهیم را ناشی از رسمی نبودن این مرز از سمت عراق دانست و عنوان کرد: از جمله این مشکلات عدم امکان تردد تجار و بازرگانان دو طرف می باشد که بر روند تعاملات تجاری اثر گذاشته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مرز سومار باید برای تردد مسافری بازگشایی شود تا از این وضع خارج گردد، تاکید کرد: این مهم نیازمند پیگیری و همراهی همه بخش های مختلف و البته رایزنی با طرف عراقی است.

محمدی بازگشایی اخیر مرز شوشمی برای تردد مسافر را نمونه ای از کار تیمی و تعامل مستمر با طرف عراقی دانست و خاطرنشان کرد: این کار باید برای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تردد مسافر و تجار از مرز «سومار» باید فراهم شود

امکان تردد مسافر و تجار از مرز «سومار» باید فراهم شود