مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-20اقتصادي

970 میلیارد تومان به طرح های اشتغال زایی استان بوشهر پرداخت شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت 970 میلیارد تومان از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه به طرح های اشتغال زایی استان با مشارکت مطلوب بانک های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست تخصصی بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات از محل تبصره 16 قانون بودجه با قدردانی از تلاش و خدمات مدیران و کارکنان بانک ها اظهار داشت: فعالیت بانک های استان بوشهر در پرداخت تسهیلات از محل تبصره 16 در کشور بی نظیر است که خدمات و فعالیت آنان درخور تحسین است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به پرداخت 970 میلیارد تومان تاکنون از محل تبصره 16 به طرح های مختلف اشتغال زایی گفت: از مبلغ تخصیصی تبصره 16 به استان بوشهر بیش از 78 درصد آن جذب شده است که نشان از همکاری مطلوب بانک ها است.

وی با قدردانی از تلاش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارکنان این مجموعه به عنوان دبیرخانه این تسهیلات گفت: تعدادی از بانک ها سهم بالایی از مبلغ تخصیصی داشته اند و بررسی ها نشان می دهد بانک ملت با پرداخت 93 درصد در پرداخت تسهیلات یاد شده جایگاه نخست را دارد و بانک های تجارت، سامان، صادرات، ملی، رفاه و سپه با پرداخت بیش از 74 تا 90 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

970 میلیارد تومان به طرح های اشتغال زایی استان بوشهر پرداخت شد

970 میلیارد تومان به طرح های اشتغال زایی استان بوشهر پرداخت شد