مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-22اقتصادي

اعطای وام ازدواج به 83 درصد زوجین در زنجان


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سال گذشته برای 13 هزار نفر در زنجان وام ازدواج پرداخت شده و 83 درصد از متقاضیان وام، تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

- ایسنا/زنجان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سال گذشته برای 13 هزار نفر در زنجان وام ازدواج پرداخت شده و 83 درصد از متقاضیان وام، تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

حمیدرضا اسماعیلی صبح امروز (یکم تیرماه) در نشست خبری به مناسبت هفته ازدواج، اظهار کرد: سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان روز و هفته ازدواج بیان می شود که همه ساله به مناسبت این روز برنامه های مختلفی برگزار می شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ ازدواج آسان، ترویج فرهنگ مشاوره ازدواج و خانواده، مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست وپاگیر جوانان، معرفی الگوهای ساده در امر ازدواج، مقابله با افزایش سن ازدواج و .

بخشی از اهداف برگزاری برنامه های هفته ازدواج است.

این مسئول تصریح کرد: دبیرخانه ازدواج استان برنامه های متعددی را برای برگزاری در استان برنامه ریزی کرده است و 9 جشن ازدواج در این هفته در 8 شهرستان هیدج، صایین قلعه، طارم، دندی، خرمدره، زنجان، ابهر، قیدار با حضور بیش از 140 زوج برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام ازدواج به 83 درصد زوجین در زنجان

اعطای وام ازدواج به 83 درصد زوجین در زنجان