مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:102023-06-26اقتصادي

خداحافظی محسن احمدی با هلدینگ سبا


محسن احمدی مدیر عامل و رییس هیات مدیره هلدینگ کسب کار سبا در نشست مدیران عامل شرکت های تابعه سبا اعلام کرده است که قصد دارد با توجه برگزاری مجمع دوره دو ماهه منتهی به 30/11/1401 این شرکت در روزهای آتی با این هلدینگ خداحافظی کند.

- احمدی علت این تصمیم خود را عدم توجه ، همراهی و عزم جدی برخی مدیران بیمه ایران برای حمایت از سرمایه گذاری ها و انجام اهداف توسعه ای و نقش آفرینی این هلدینگ بزرگ صنعت بیمه کشور در گستره ملی و منطقه ای اعلام کرده و از معطل و مسکوت ماندن بسیاری از پیشنهادات و طرح های اقتصادی این هلدینگ برای برون رفتن از چالش های پیش روی شرکت های تابعه گلایه کرده است.

  محسن احمدی از بدو ورود به هلدینگ سبا، با ابتکار طراحی و اجرای دو برنامه کوتاه مدت 110 روزه توانست ضمن ایجاد انسجام و هویت سازمانی مستقل برای سبا و شرکت های تابعه نسبت به شفاف سازی عملکرد و ارزیابی چالش ها و برنامه های پیش رو به افکار عمومی و مسئولین عملکرد موفق را به نمایش بگذارد.

مشارکت و حضور در طرح توسعه سواحل مکران و محدوده مرزی ریمدان (به عنوان نقطه اتصال چابهار به بندر گوادر پاکستان و محور استراتژیک سیپک چین) از جمله تلاش های وی برای ورود به عرصه سرمایه گذاری های ملی در این دوران به شمار می آید، همچنین تلاش برای نقش آفرین در تعاملات بین المللی و ورود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی محسن احمدی با هلدینگ سبا

خداحافظی محسن احمدی با هلدینگ سبا