مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-21سياسي

فعالیت تجاری گمرک مهران از هفتم شهریورماه متوقف می شود


فعالیت تجاری گمرک مهران از 12 صفر(هفتم شهریورماه) متوقف می شود.

- ایلام-استاندار ایلام گفت: فعالیت تجاری گمرک مهران از 12 صفر(هفتم شهریورماه) متوقف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر روز جمعه 30 تیرماه در ادامه بازدید از پروژه ها و زیرساخت های اربعین در محور ایلام - مهران به اتفاق معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در جمع رسانه ها در پایانه مرزی مهران گفت: در نهایت و در جلسه ای که بصورت میدانی امروز با حضور عاطف، مدیر پایانه مرزی زرباطیه عراق در نقطه صفر مرزی برگزار شد، از مجموع پنج درب ورود و خروج، تعداد دو درب برای ورود و سه درب برای خروج زوار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این تعداد درب های ورودی و خروجی در صورت ازدحام جمعیت به صورت همزمان مورد استفاده قرار می گیرند، ادامه داد: در همین رابطه سایبان و اتاق کنترل در طرف مقابل مرز مهران نیز ایجاد می شود.

در فاز اول دو هزار متر مربع سایبان برای اربعین امسال در محدوده گیت های ورود و خروج ایجاد شده و عملیات احداث مابقی سایبان ها در دست اقدام است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به راه اندازی دو تونل شماره 1 و 2 محور ایلام مهران نیز گفت: کل محور ایلام تا مهران و در نهایت پایانه مرزی چهارخطه می شود و هیچ مشکلی در تردد وسایل نقلیه نخواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تجاری گمرک مهران از هفتم شهریورماه متوقف می شود

فعالیت تجاری گمرک مهران از هفتم شهریورماه متوقف می شود