مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-11اقتصادي

یخچال فریزر پارامو دوو، تکنولوژی نوین برای طراوت و تازگی خانه ی شما


همه در مورد گرم شدن زمین صحبت می کنند؛ از پدربزرگ و مادربزرگ ها که مدام تابستان و زمستان های قدیم را با زمان حال مقایسه می کنند گرفته تا دانشمندان که گازهای گلخانه ای را عامل افزایش دمای کره زمین می دانند؛ - همه در مورد گرم شدن زمین صحبت می کنند؛ از پدربزرگ و مادربزرگ ها که مدام تابستان و زمستان های قدیم را با زمان حال مقایسه می کنند گرفته تا دانشمندان که گازهای گلخانه ای را عامل افزایش دمای کره زمین می دانند؛ اما آیا واقعاً زمین در حال گرم شدن است؟ آمار و ارقام مربوط گرم تر شدن زمین ادامه پیدا می کند یا نه؟ معلوم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دوو، چیزی که با قاطعیت می توان در موردش صحبت کرد گرمایی است که هر سال بیشتر از سال قبل احساسش می کنیم.

اثر گرما بر حال و هوای ما همه ما چه بخواهیم چه نخواهیم تأثیر گرما را تجربه کرده ایم.

وقتی تابستان می شود علائمی چون گرم شدن هوا، گرمازدگی، خستگی و سردرد همیشه با ما همراه هستند؛ تا جایی که کم کم به بودنشان عادت می کنیم.

اما می دانستید تأثیر گرما می تواند بیشتر از این ها باشد؟ قرار گرفتن در معرض گرمای شدید می تواند طیف وسیعی از اثرات منفی را بر بدن داشته باشد، از جمله کم آبی، گرمازدگی، سرگیجه، حالت تهوع، سردرد، خستگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخچال فریزر پارامو دوو، تکنولوژی نوین برای طراوت و تازگی خانه ی شما

یخچال فریزر پارامو دوو، تکنولوژی نوین برای طراوت و تازگی خانه ی شما