مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-24حوادث

کشف محموله میلیاردی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در زاهدان


جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 37813 عدد انواع اقلام دارویی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزشی بالغ بر 14میلیارد و 505 میلیون ریال خبر داد.

- کشف محموله میلیاردی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در " زاهدان " ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 37813 عدد انواع اقلام دارویی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزشی بالغ بر 14میلیارد و 505 میلیون ریال خبر داد.

مرتضی جوکار امروز شنبه در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: مبارزه و مقابله با قاچاق کالا به خصوص حمل و توزیع داروهای خارج از شبکه قانونی و قاچاق که رابطه مستقیم با بهداشت و سلامت جامعه دارند از جمله اولویت های ماموریتی پلیس در این استان است.

سرهنگ جوکار با اشاره به اقدام تخصصی ماموران پلیس در این راستا گفت: در نهایت ماموران یگان امداد شهرستان زاهدان با شناسایی خودروی کامیون حامل دارو، 37813 عدد انواع اقلام دارویی، قرص و لوازم بهداشتی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی از این خودرو کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر 14 میلیارد و 505 میلون ریال اعلام کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته خودرو توقیف و کالای کشف شده به سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله میلیاردی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در زاهدان

کشف محموله میلیاردی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در زاهدان