مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:302023-06-26سياسي

اقدامات شورای شهر و شهردار هیر الگویی برای سایر شهرهای استان اردبیل است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: حرکت رو به جلو در طرح های عمرانی شهر هیر کاملا محسوس بوده و این اقدامات باید الگویی برای سایر شهرهای استان اردبیل باشد.

- ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: حرکت رو به جلو در طرح های عمرانی شهر هیر کاملا محسوس بوده و این اقدامات باید الگویی برای سایر شهرهای استان اردبیل باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل 5 تیر در آیین ابلاغ رسمی ارتقای درجه شهرداری هیر از 2 به 4 با دستور وزیر کشور، ضمن بیان اینکه تحول در امور شهر هیر و ارتقای درجه شهرداری با همدلی و کار تیمی شهرداری و شورای شهر امکانپذیر شد، اظهار کرد: حرکت رو به جلو در طرح های عمرانی شهر هیر کاملا محسوس بوده و این اقدامات باید الگویی برای سایر شهرهای استان اردبیل باشد.

یعقوب هاشمی، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل نیز در این جلسه هم با تبریک ارتقای درجه شهرداری به اعضای شورای شهر و شهرداری هیر گفت: با پیگیری های صورت گرفته و ارایه مدارک و مستندات لازم به وزارت کشور و اخذ تاییدیه های مورد نظر، وزیر کشور ارتقای درجه شهرداری هیر را به استناد تبصره 3 ماده یک آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب هیت وزیران و بر اساس شیوه نامه درجه بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شورای شهر و شهردار هیر الگویی برای سایر شهرهای استان اردبیل است

اقدامات شورای شهر و شهردار هیر الگویی برای سایر شهرهای استان اردبیل است