مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-09سياسي

نظام رتبه بندی رسانه های البرز برمبنای روند جدید صورت می گیرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: از این پس فعالیت رسانه های استان بر اساس شیوه نامه جدیدی که از سوی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ابلاغ شده است رتبه بندی و ارزیابی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،، سعید جابری انصاری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از این پس فعالیت رسانه های استان البرز بر اساس شیوه نامه جدیدی که از سوی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ابلاغ شده است رتبه بندی و ارزیابی می شود، اظهار کرد: رسانه ها براساس شاخص های محتوایی که جریان سازی نتیجه بخش، امیدآفرینی و نقد کارشناسی در منطقه و استان را تحت شعاع قرار دهد امتیاز بندی می شوند.

وی توجه به مسائل استان در تولید محتوا را نیز در این ارزیابی ها مهم خواند و افزود: تراز نویسندگان نیز بر مبنای همین شاخص ها ارزیابی و تعیین می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: عکس های تولیدی و اختصاصی، انتشار سرمقاله، یادداشت ها و مصاحبه های تولیدی، پاسداشت زبان پارسی، گرافیک، صفحه آرایی، تعداد شمارگان و کاربران فعال در شبکه های اجتماعی، فروش نسخه الکترونیک رسانه، پوشش بیمه ای خبرنگاران تحت مجموعه از سوی سرپرستان نمایندگی نشریات سراسری، از محورهای مهم برای ارزیابی فعالیت های رسانه های سراسری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام رتبه بندی رسانه های البرز برمبنای روند جدید صورت می گیرد

نظام رتبه بندی رسانه های البرز برمبنای روند جدید صورت می گیرد