مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-24ورزشي

اساسنامه فدراسیون های ورزشی بازهم جراحی می شود؛ اینبار توسط سجادی


مراحل بازنگری اساسنامه فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان به اتمام رسیده و وزیر ورزش نیز تغییرات را تایید کرده و نسخه اصلاحی به کمیسیون های تخصصی دولت ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مسعود سلطانی فر در اواخر دوره وزارتش اقدام به ابلاغ اساسنامه فدراسیون های ورزشی کرد؛ اقدامی که صدای مسئولان وزارت ورزش در دولت سیزدهم را درآورد و وزیر ورزش به صراحت از اصلاح اساسنامه خبر داد.

هیات وزیران در جلسات 14 مهر 1398 و 15 اردیبهشت 1400 به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و به استناد تبصره ماده (11) قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیردولتی - مصوب 1373 - اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران را تصویب کرد و اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی پس از تغییراتی در کمیسیون اجتماعی هیات دولت و طرح در کمیته تطبیق قوانین مجلس در مهر ماه سال 98 به تصویب رسید.

این اساسنامه در آذر ماه همان سال نیز برای اظهارنظر و تایید نهایی به شورای نگهبان ارجاع شد تا پس از تایید، جهت اجرا به دولت ابلاغ شود، اما حدود 20 ماه طول کشید تا نهایتا شنبه 12 تیر 1400 از سوی سخنگوی شورای نگهبان اعلام شد که اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران، مورد بررسی قرار گرفته و مغایر با شرع مقدس و قانون اساسی شناخته نشده تا این گونه به تایید شورای نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه فدراسیون های ورزشی بازهم جراحی می شود؛ اینبار توسط سجادی

اساسنامه فدراسیون های ورزشی بازهم جراحی می شود؛ اینبار توسط سجادی