مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-25سياسي

ضرورت افزایش کیفیت مراکز درمانی اعتیاد در گلستان


استاندار گلستان با تأکید بر افزایش کیفیت مراکز درمانی کمپ ها گفت: باید ظرفیت درمان در مراکز بهزیستی و مراکز درمانی سرپایی، میان مدت و دراز مدت بهزیستی کیفیت بخشی شود تا میزان ماندگاری بهبودی در معتادان دوام داشته باشد.

- علی محمد زنگانه بعد از ظهر یکشنبه 4 تیرماه در همایش یاریگران زندگی و تجلیل از فعالان مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: بر اساس دستور رهبر انقلاب، تمام بخش ها، دستگاه ها و ظرفیت مردمی باید نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص مواد مخدر اقدام کنند.

وی با تأکید اینکه باید فرایندهای نظارتی و کنترلی مبارزه مواد مخدر در استان باید تقویت شود، افزود: برای اقدامات پیشگیرانه و بالابردن ریسک قاچاق مواد مخدر باید اردوگاه ماده 42 اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر در استان راه اندازی شود که مهمترین ویژگی این اردوگاه این است که زندانی سخت برای قاچاقچیان مواد مخدراست.

استاندار گلستان با توضیح اینکه اردوگاه ماده 42 اصلاحیه مبارزه با مواد مخدر زندانی سخت برای قاچاقچیان مواد مخدری است که آینده فرزندان این کشور را به نابودی می کشند.

افزود: این زندان بعد از برداشته شدن قانون اعدام مصوب شده و خواسته به حق رهبری و مردم است که بر زمین مانده و باید عملیاتی شود تا وقتی خبر شرایط سخت زندان به بیرون برسد بازدارندگی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش کیفیت مراکز درمانی اعتیاد در گلستان

ضرورت افزایش کیفیت مراکز درمانی اعتیاد در گلستان