مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-25سياسي

نگرانی استاندار از نرخ پایین باروری در استان سمنان


استاندار سمنان با ابراز نگرانی از نرخ پایین باروری در استان خواستار توجه بیش از پیش به قانون جوانی جمعیت و برنامه های مرتبط با این حوزه در استان شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با ابراز نگرانی از نرخ پایین باروری در استان خواستار توجه بیش از پیش به قانون جوانی جمعیت و برنامه های مرتبط با این حوزه در استان شد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 4 تیر در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کازرونی، عضو هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: متاسفانه استان سمنان در زمینه جوانی جمعیت و نرخ باروری، در وضعیت مطلوبی قرار ندارند لذا باید با اقدمات ویژه به این مهم توجه داشت.

وی به همراهی مردمی در دوران همه گیری کرونا اشاره و تصریح کرد: نقش مردم استان در بحث کمک های مومنانه و امور خیر مرتبط با نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بسیار ارزنده و تاثیرگذار است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان با تقدیر از سفر این عضو خبرگان رهبری به استان، افزود: آیت الله کازرونی از ارکان تاثیرگذار مجلس خبرگان رهبری و از چهره های شاخص نظام هستند.

وی تصریح کرد: مردم استان سمنان در همراهی با سیاست های دولت سیزدهم، نقش بسیار تاثیرگذاری داشته و دارند و مردم این استان، مردمی متدین و بسیار فهیم هستند و همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی استاندار از نرخ پایین باروری در استان سمنان

نگرانی استاندار از نرخ پایین باروری در استان سمنان