مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-18سياسي

ادعای یک مقام مسئول: کودکان کار 20 برابر والدینشان درآمد دارند


حسن موسوی، رییس انجمن مددکاران اجتماعی : آمار چند سال پیش درباره درآمد کودکان کار نشان داده بود که کودکان کار 20 برابر مستمری که به خانواده های آنها داده می شود، - حسن موسوی، رییس انجمن مددکاران اجتماعی : آمار چند سال پیش درباره درآمد کودکان کار نشان داده بود که کودکان کار 20 برابر مستمری که به خانواده های آنها داده می شود، درآمد دارند.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آنها پرداخت و گفت: در حال حاضر 27 سازمان و ارگان متولی ساماندهی کودکان کار هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حسن موسوی، رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: از سال 78 موضوع کودکان خیابانی در سیاست گذری های ما وارد شد و آن زمان بیشترین نقش را شهرداری و بهزیستی برای رسیدگی به وضعیت آنها داشت.

یک تجربه حدوداً 5 ساله را بدون دستور العمل در این زمینه داشتیم تا سال 84 که دستورالعملی در این زمینه نگاشته شد و 13 نهاد و ارگان در این حوزه مسئولیت پیدا کردند.

  به گفته این مقام مسئول؛ شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی، علوم پزشکی، بیمه سلامت، بیمه تأمین اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور، آموزش و پرورش، وزارت امور کار و رفاه اجتماعی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک مقام مسئول: کودکان کار 20 برابر والدینشان درآمد دارند

ادعای یک مقام مسئول: کودکان کار 20 برابر والدینشان درآمد دارند