مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-03اقتصادي

کهگیلویه و بویراحمد رتبه پنجم غرق شدگی در کشور را دارد


آمارهای غرق شدگی در کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت آن بالاست و این استان با توجه به جمعیت در غرق شدگی رتبه پنجم را در کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد با داشتن حدود 9 میلیارد مکعب رواناب، رتبه سوم کشور را دارد و دارای رودخانه های خروشان، سدها و آبگیرهای بسیار است.

با گرم شدن هوا، گرایش به شنا در رودخانه ها علی رغم هشدارها، افزایش می یابد و این امر افزایش آمار غرق شدگی را به دنبال دارد.

در این میان اتباع خارجی، مسافران و گردشگران نیز علی رغم هشدارها، در رودخانه ها شنا می کنند که با این کار، جان خود را به خطر می اندازند.

در تازه ترین غرق شدگی در رودخانه های کهگیلویه و بویراحمد یک جوان 18 ساله تبعه افغانستان ظهر یکشنبه در رودخانه بشار شهرستان دنا غرق شد و جوانی 18 ساله نیز در رودخانه خروشان خرسان غرق شده و تلاش برای یافتن جسد، چندین روز است که ادامه دارد.

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در این راستا گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در مرگ های ناشی از غرق شدگی در جایگاه پنجم کشوری نسبت به جمعیت قرار گرفت.

کامروز امینی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سه ماه نخست سال جاری، پنج نفر در این استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد رتبه پنجم غرق شدگی در کشور را دارد

کهگیلویه و بویراحمد رتبه پنجم غرق شدگی در کشور را دارد