مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:522023-07-12بين الملل

نبیه بری: حتی از یک وجب از خاک لبنان کوتاه نمی آییم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «نبیه بری» رییس پارلمان لبنان با صدور بیانیه ای به مناسبت هفدهمین سالگرد جنگ 33 روزه (تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان در جولای 2006) اعلام کرد، - رییس پارلمان لبنان با اشاره به اینکه جنگ جولای 2006 یک نقطه عطف پیروزی برای این کشور بود تاکید کرد، از یک وجب از خاک لبنان چشم پوشی نمی کنیم و کوتاه نمی آییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نبیه بری رییس پارلمان لبنان با صدور بیانیه ای به مناسبت هفدهمین سالگرد جنگ 33 روزه (تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان در جولای 2006) اعلام کرد، همه اختلافات سیاسی درباره برخی مسائل و پرونده ها ایجاب می کند که اقدام فوری با روحیه مسئولیت پذیری ملی برای حل آن ها انجام شود.

اما این امر نباید توجه لبنانی ها را صرف نظر از گرایشات و وابستگی های حزبی و سیاسی و معنوی آنها، از اهداف متجاوزانه دشمن صهیونیستی ضد لبنان منحرف کند؛ دشمنی که روزانه حاکمیت لبنان را از هوا و دریا و زمین نقض می کند و این بار نیرو های رژیم اشغالگر به دنبال اشغال بخش شمالی روستای الغجر و ادامه اشغالگری خود در مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا هستند.

نبیه بری افزود، 17 سال از تاریخی که رژیم صهیونیستی می خواست شکست را به لبنان تحمیل کند می گذرد؛ اما ملت لبنان با اتحاد خود و با کمک رزمندگان مقاومت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبیه بری: حتی از یک وجب از خاک لبنان کوتاه نمی آییم

نبیه بری: حتی از یک وجب از خاک لبنان کوتاه نمی آییم