مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-17سياسي

کارگاه های ضیافت اندیشه فرصتی برای تضارب آرا است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان کارگاه های ضیافت اندیشه را فرصتی برای تضارب آرا دانست و گفت: این کارگاه ها فرصتی برای واکاوی مسائل بنیادین فکری و اعتقادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، کارگاه های ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان از صبح امروز با حضور اساتید مطرح علوم انسانی کشور آغاز به کار کرد.

 این کارگاه ها با چهار عنوان شامل دین در دنیای مدرن، کلیات و مبانی اخلاق هیات علمی، الحاد مدرن و تمدن ایرانی و اسلامی از امروز تا 29 تیر در مرکز همایش های بین المللی روزبه برگزار می شود.

حجت الاسلام علیرضا آل بویه، مدرس کلام، فلسفه و اخلاق و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دکتر ابوالفضل روحی، دکترای فلسفه تطبیقی و مدرس فلسفه و منطق از مدرسان این دوره از کارگاه های ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان هستند.

حسن بختیاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مراسم افتتاحیه کارگاه های ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: تربیت نسل جدید در کنار آموزش و پژوهش از مهم ترین رسالت های دانشگاه های علوم پزشکی و سایر دانشگاه ها است  و اساتید نقش مهمی در این خصوص بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های ضیافت اندیشه فرصتی برای تضارب آرا است

کارگاه های ضیافت اندیشه فرصتی برای تضارب آرا است