مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-02سياسي

90 هنجارشکن در بوستان های قم دستگیر شدند


معاون دادستان قم ایجاد امنیت در بوستان ها را یک مطالبه مردمی خواند و گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت و سالم سازی بوستان ها، از ابتدای تابستان 90 نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده ها دستگیر و ده خودرو توقیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روح الله مسلم خانی معاون دادستان قم در گفت وگویی خبری از آغاز طرح ارتقا امنیت و سالم سازی بوستان ها بالاخص بوستان های بزرگ شهر در تابستان امسال خبر داد و اظهار داشت: در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی و بهره مندی خانواده ها از بوستان ها در ایام فراغت، در کنار اجرای برنامه های فرهنگی متنوع از سوی قرارگاه 19 دی در سطح بوستان ها، با هرنوع هنجار شکنی در بوستان ها وفق قانون و با قاطعیت برخورد می شود و این طرح تاآخر تابستان در بوستان های هدف اجرا خواهد شد.

  معاون دادستان قم ایجاد امنیت در بوستان ها برای حضور خانواده ها را یک مطالبه مردمی خواند و بیان داشت: از ابتدای اجرای این طرح از آغاز تابستان با دستورات قضایی 90 نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده ها توسط ضابطین قضایی دستگیر و ده خودرو توقیف شده است و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

  این مقام قضایی با هشدار به افرادی که قصد هنجارشکنی و سلب آسایش عمومی در سطح بوستان ها را دارند، بر حمایت قاطع قضایی از اقدامات ضابطین در برقراری نظم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هنجارشکن در بوستان های قم دستگیر شدند

90 هنجارشکن در بوستان های قم دستگیر شدند