مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-02پزشكي

سلامت آب شهرستان تنگستان به صورت مستمر نظارت می شود


رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: سلامت آب شهرستان تنگستان به صورت مستمر نظارت می شود.

- ماه زرافشون رفیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان تنگستان با 116 روستا و سه شهر روزانه دارای مصرف روزانه 35 هزار مترمکعب آب است که با 11 کلریناتور بر سلامت آب مصرفی شهرستان نظارت داریم.

وی افزود: با نظارت بر آب مصرفی شهرستان با انجام کلر سنجی و انجام آزمایش های میکروبی بر پیشگیری از آلودگی منبع آب آشامیدنی، تصفیه آب برای کاهش یا حذف آلودگی، برای رسیدن به استانداردها و پیشگیری از آلودگی آب در مدت ذخیره سازی تأکید داریم.

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در تمامی نقاط شهرستان به صورت روزانه کلر سنجی از نقطه مصرف آب آشامیدنی انجام می شود که این میزان ماهانه نزدیک به چهار هزار تست کلر سنجی و 150 نمونه میکروبی آب است.

رفیعی با تأکید بر تجهیز و بروز رسانی تجهیزات تأسیسات آب در شهرستان تصریح کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در شهرستان در این زمینه می توان به تأسیسات آبرسانی شهید زنده بودی روستای کناری با توزیع روزانه دو هزار مترمکعب آب و پوشش 13 روستا و تأسیسات آبگرم میر احمد با توزیع روزانه 6 هزار مترمکعب آب با تحت پوشش قرار دادن 50 روستا در شهرستان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت آب شهرستان تنگستان به صورت مستمر نظارت می شود

سلامت آب شهرستان تنگستان به صورت مستمر نظارت می شود