مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:352023-06-22فرهنگي

تسلسل در کار فرهنگی یک ضرورت انکار ناپذیر است


دبیر جشنواره هم آوایی امیری خوانی و موسیقی مازندران گفت: در ساحت فرهنگ کار جزیره ای و یک باره بودن جواب نمی دهد زیرا حتما باید تسلسل و مداومت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،ایمان خسروی دبیر اجرایی نخستین هم آوایی سالانه امیری خوانی و موسیقی مازندران که به همراه اساتید موسیقی و فرهنگ استان و شورای سیاستگذاری جشنواره در نشست خبری با خبرنگاران در سالن اداره ارشاد اسلامی این شهرستان،اظهار کرد: در ساحت فرهنگ کار جزیره ای و یک باره بودن جواب نمی دهد زیرا حتما باید تسلسل و مداومت داشته باشد.

وی گفت: در حوزه موسیقی مازندران پژوهش هایی انجام یافته و برای نخستین دوره به دلیل کمبود وقت نتوانستیم در این بخش اقداماتی را انجام دهیم ولی برای دومین دوره این جشنواره حدود سه ماه دیگر اولین نشست خبری و جشنواره در حوزه پژوهش موسیقی مازندران برگزار خواهد شد.

خسروی درباره جشنواره سوچلا عنوان کرد: این جشنواره با طرحی از سوی مسؤول طرح و برنامه شهرداری محمودآباد و تایید شورای اسلامی شهر و شهردار محمودآباد برگزار می شود که سوچلا یک نوع آیین است و فرهنگ و هنر از آداب معیشت گرفته شده است.

وی یادآورشد: استخراج هنر انسان ها در گذشته از وظایف ماست و امروزه موسیقی بیشتر مبتنی بر تک نوازی است اما ما باید در کنار این تک نوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلسل در کار فرهنگی یک ضرورت انکار ناپذیر است

تسلسل در کار فرهنگی یک ضرورت انکار ناپذیر است