مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-16دانش

عدم انتشار مقالات به دلیل استفاده جهانیان پنداری غیرعلمی است


این پندار که چون جهانیان از تحقیقات بنیادی ما به نفع خود بهره می برند، ما نباید به این نوع مقالات و انتشار مقالاتش اقدام کنیم، - استاد تمام دانشگاه پیام نور گفت: این پندار که چون جهانیان از تحقیقات بنیادی ما به نفع خود بهره می برند، ما نباید به این نوع مقالات و انتشار مقالاتش اقدام کنیم، پنداری غیر علمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر بهمن زندی، استاد تمام دانشگاه پیام نور و رییس پژوهشکده آموزش باز این دانشگاه دریادداشتی در خصوص کارکرد پژوهشی دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه در بخش تحقیقات، سه نوع پژوهش انجام می دهد : 1-تحقیقات بنیادی (در رشته های مادر مانند ریاضی، شیمی، زیست شناسی، فلسفه، زبان شناسی، جامعه شناسی و.

) به هدف گسترش مرزهای دانش که امری جهانی است و نمودش در مقالات بین المللی جلوه می کند.

آن قدر که دیگران از این نوع تحقیق انجام می دهند چندین برابر تحقیقات بنیادی ایران است و این پندار که چون جهانیان از تحقیقات بنیادی ما به نفع خود بهره می برند، ما نباید به این نوع مقالات و انتشار مقالاتش اقدام کنیم، پنداری غیر علمی است.

2-تحقیقات کاربردی به هدف تولید محصول و فناوری های سخت (رشته های مهندسی)، روش های جدید کار و فناوری های نرم (پزشکی، آموزش زبان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم انتشار مقالات به دلیل استفاده جهانیان پنداری غیرعلمی است

عدم انتشار مقالات به دلیل استفاده جهانیان پنداری غیرعلمی است