مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-26سياسي

امکان ورود سازمان بازرسی و قوه قضاییه به قانون شکنی در انتخابات اتاق بازرگانی


در برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، آیین نامه ها باید دقیقا رعایت شود و اگر رعایت نشد، نقض قانون و درواقع جرم رخ داده است، بنابراین سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه می توانند ورود کنند و مجلس هم می تواند در این زمینه تحقیق و تفحص کند.

- مهرداد ویس کرمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره انتخابات اتاق بازرگانی ایران و حواشی برگزاری این انتخابات، اظهار داشت: انتخابات اتاق بازرگانی به عنوان بخش خصوصی چارچوب و ضوابط خود را دارد، اما نکته مهم در برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی ایران این بود که انتخابات هیأت رییسه اتاق بازرگانی در حالی با حضور حسین سلاح ورزی به عنوان نامزد انتخابات برگزار شد که وی از سوی نهادهای امنیتی رد صلاحیت شده است.

  وی در پاسخ به این سوال که موضع مجلس درباره برگزاری غیرقانونی این انتخابات چیست و با توجه به اینکه این انتخابات به صورت غیرقانونی برگزار شده است، مجلس چه اقدامی در این باره انجام خواهد داد؟ اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وکیل مردم هستند اما اجازه دهید در اینجا من نظر خودم را بیان کنم، اگر قرار باشد از سوی مجلس به این موضوع رسیدگی شود ، کمیسیون های مرتبط مانند کمیسیون اقتصادی باید در این موضوع بررسی های لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ورود سازمان بازرسی و قوه قضاییه به قانون شکنی در انتخابات اتاق بازرگانی

امکان ورود سازمان بازرسی و قوه قضاییه به قانون شکنی در انتخابات اتاق بازرگانی