مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-08پزشكي

آثار اجرای برنامه های وزارت بهداشت در جوانی جمعیت مشهود است


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آثار اجرای برنامه های وزارت بهداشت در جوانی جمعیت را در کشور مشهود و ملموس اعلام کرد.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آثار اجرای برنامه های وزارت بهداشت در جوانی جمعیت را در کشور مشهود و ملموس اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی در پایان هجدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و سلامت خانواده که امروز در ستاد وزارت برگزار شد، گفت: آمار و ارقام نشان می دهد برنامه هایی که از سال 1400 در وزارت بهداشت شروع شد، نتایج آن در سال 1401 به بار نشسته و منجر به افزایش روند باروری در کشور شده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت در سال 1402 جوانی جمعیت است که با پیگیری های مداوم وزیر بهداشت، برنامه های ویژه ای در حال اجراست.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان این که در هجدمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و سلامت خانواده نمایندگان مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت های وزارتخانه و نمایندگان سازمان های ذیربط حضور داشتند و مصوبات قبلی مرور شد، اظهار کرد: در این جلسه روی چند موضوع تاکید شد که یکی از آن ها قدردانی از بهورزانی است که در افزایش موالید نقش داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار اجرای برنامه های وزارت بهداشت در جوانی جمعیت مشهود است

آثار اجرای برنامه های وزارت بهداشت در جوانی جمعیت مشهود است