مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-25سياسي

جلوگیری از بیکار شدن حدود 9 هزار کارگر و تکنیسین در استان کرمان


سال گذشته از بیکار شدن حدود 9 هزار کارگر و تکنیسین در استان کرمان جلوگیری شد و ده ها واحد تولیدی که در آستانه تعطیلی بودند، - کرمان-رییس کل دادگستری کرمان گفت: سال گذشته از بیکار شدن حدود 9 هزار کارگر و تکنیسین در استان کرمان جلوگیری شد و ده ها واحد تولیدی که در آستانه تعطیلی بودند، به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح یکشنبه در دیدار استاندار کرمان و معاونین وی به مناسبت هفته قوه قضاییه، گفت: رؤسای حوزه های قضایی و دادستان های استان کرمان به صورت ویژه به حمایت از مسائل اقتصادی ورود کرده اند.

وی با اشاره به این مطلب که یکی از سیاست های قوه قضاییه کنترل ورودی پرونده ها به قوه قضاییه است، افزود: در سال گذشته توفیقات نسبی در این حوزه داشته ایم و در یکسال اخیر 623 هزار پرونده وارد دستگاه قضایی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نداشته ایم و این امر به معنای اثرگذاری اقدامات انجام شده در این حوزه است.

رییس کل دادگستری کرمان گفت: سال گذشته با اقدامات حمایتی از بنگاههای تولیدی از بیکار شدن حدود 9 هزار کارگر و تکنیسین در استان کرمان جلوگیری شد و ده ها واحد تولیدی که در آستانه تعطیلی بودند، به چرخه تولید بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از بیکار شدن حدود 9 هزار کارگر و تکنیسین در استان کرمان

جلوگیری از بیکار شدن حدود 9 هزار کارگر و تکنیسین در استان کرمان