مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-24دانش

جذب ایده های برتر جشنواره «فناوری خلق ایده» در پارک استان مرکزی


رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره خلق ایده در این پارک، گفت: ایده های برتر این جشنواره بدون داوری مجدد مورد جذب و پذیرش به عنوان هسته مرکز رشد در این پارک قرار می گیرند.

- جذب ایده های برتر جشنواره فناوری خلق ایده در پارک استان مرکزی رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره خلق ایده در این پارک، گفت: ایده های برتر این جشنواره بدون داوری مجدد مورد جذب و پذیرش به عنوان هسته مرکز رشد در این پارک قرار می گیرند.

دکتر محمدعلی داستان در گفت وگوبا ایسنا، ارتباط مستمر با دانشگاه ها و انجمن های علمی دانشجویی را به عنوان یکی از راهکارهای مهم برای تسهیل و تسریع خلق ایده و طرح های نوآورانه دانست و گفت: در این راستا از ابتدای سال 1402 تا کنون 3 رویداد با عنوان جشنواره خلق ایده با محوریت خلق ایده و کارگاه های آموزشی در دانشگاه های اراک، صنعتی اراک و فرهنگیان استان مرکزی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این رویداد را توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در این استان عنوان کرد و یادآور شد: ایده های برتر در این جشنواره بدون داوری مجدد مورد جذب و پذیرش به عنوان هسته مرکز رشد پارک علم و فناوری قرار گرفته و همچنین به نفر اول هر رویداد 50 میلیون ریال، نفر دوم 30 میلیون ریال و نفر سوم 20 میلیون ریال جایزه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب ایده های برتر جشنواره «فناوری خلق ایده» در پارک استان مرکزی

جذب ایده های برتر جشنواره «فناوری خلق ایده» در پارک استان مرکزی