مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:522023-07-04اقتصادي

لزوم کمک به پایداری پروازها از فرودگاه زنجان


مدیر فرودگاه زنجان بر ضرورت کمک اتاق بازرگانی و همچنین صنایع برای پایداری پرواز از فرودگاه زنجان در مسیرهای مختلف گفت: برقراری پرواز به تهران با هر درصدی از مسافر منفعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد قاسمی، مدیر فرودگاه زنجان در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی با تاکید بر فراهم بودن زیرساخت ها در فرودگاه زنجان برای برقراری چند پرواز اظهار کرد: با توجه به دارا بودن حداقل ها می توان تعداد پروازهای این فرودگاه را توسعه داد.

مدیر فرودگاه زنجان پروازهای تجاری و باری را دو مولفه فعالیت فرودگاهی دانست و افزود: در رابطه با فعالیت فرودگاه زنجان در امور حمل و نقل بار، اقدامات اولیه انجام شد که در حال حاضر رها شده است.

وی با تاکید بر ظرفیت قابل توجه زنجان برای صادرات کالا از طریق فرودگاه زنجان گفت: در این مورد امکان صادرات برخی از کالاها فقط از طریق فرودگاه میسر است.

قاسمی با تاکید بر اینکه برقراری پرواز بین زنجان به تهران به هیچ وجه هزینه محسوب نمی شود، ادامه داد: برقراری پرواز زنجان تهران در هر صورت سرمایه گذاری محسوب می شود.

مدیر فرودگاه زنجان به اجرای طرح اولیه پرواز بین زنجان و مشهد اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی به لحاظ مسافر وجود ندارد اما این موضوع نباید ما را از برنامه ریزی برای آینده غافل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کمک به پایداری پروازها از فرودگاه زنجان

لزوم کمک به پایداری پروازها از فرودگاه زنجان