مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-13سياسي

پیوند مردم مریوان با انقلاب ریشه در اعتقاداتشان دارد


پیوند مردم مریوان با انقلاب ریشه در اعتقاداتشان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای 23 تیر سال 1358 مریوان، پیوند مردم مریوان با انقلاب ریشه در اعتقاداتشان دارد، اظهار کرد: مریوان شهر رشادت ها، سلحشوری ها و خاطرات ماندگار و مظهر وحدت و انسجام است.

وی عنوان کرد: مردم کردستان همواره در زمان طاغوت مورد ظلم و مظلومیت قرار گرفتند و بعد از پیروزی انقلاب نیز، زیاده خواهی دشمنان به ویژه گروهک های معاند و مزدور، موجب مظلومیت مضاعف مردم این استان شد.

استاندار کردستان تاکید کرد: امروز بعد از چهار دهه، مردم کردستان و مریوان و سایر شهرها، با بصیرت در کنار امام و انقلاب مانده اند؛ البته رزمندگانی هم از اقصی نقاط کشور به این استان آمدند و در برابر دشمن ایستادند و وظیفه خود را ادا کردند.

زارعی کوشا برگزاری این همایش را نه فقط بزرگداشت یک حادثه یا خاطره، بلکه اقدام راهبردی عمیق دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و الگو گرفتن از آنان یک راهبرد است.

استاندار کردستان افزود: شهر مریوان  یکی از مهم ترین نقاط استان برای پیشرفت است.

زارعی کوشا با بیان اینکه مریوان در  سال گذشته برای نخستین بار میزبان و محل تردد زائران اربعین شد، تصریح کرد: تردد زائران اربعین از مرز باشماق مریوان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند مردم مریوان با انقلاب ریشه در اعتقاداتشان دارد

پیوند مردم مریوان با انقلاب ریشه در اعتقاداتشان دارد