مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-12سياسي

سردار جعفری: شهدا پس از شهادت نیز هدف شان را دنبال می کنند


فرمانده قرارگاه قدس در زمان دفاع مقدس در مراسم یادبود شهید غلامرضا آزادی گفت: این جمله که شهدا زنده هستند به این معناست که ارواح مطهر شهدا هنوز در راه اهداف شان قدم برمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، آیین گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار غلامرضا آزادی معاون عملیات قرارگاه قدس دفاع مقدس، با عنوان یادواره قدسیان بر بال ملائک امروز 21 تیر 1402 برگزار شد.

در این مراسم خاطرات شهید توسط همرزمان و آشنایان او مرور شد.

این مراسم که به همت ستاد بزرگداشت شهدای قرارگاه قدس، طلایه داران دفاع مقدس و با همکاری سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای خاوران تهران برنامه ریزی شده بود، میزبان افرادی چون سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار محمداسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه، سردار محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه قدس در زمان دفاع مقدس، عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حاج صادق  آهنگران مداح اهل بیت و شماری از دوستان و همرزمان شهید بود.

جعفری در ابتدای مراسم اهداف برگزاری یادواره های شهدا را تبیین کرد و گفت: هدف از برگزاری یادواره شهیدان این است که متوجه شویم شهیدان به دنبال چه بودند و چه اهدافی داشتند، تا بتوانیم خود نیز از آن ها درس بگیریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جعفری: شهدا پس از شهادت نیز هدف شان را دنبال می کنند

سردار جعفری: شهدا پس از شهادت نیز هدف شان را دنبال می کنند