مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-20سياسي

تظاهرات محکومیت هتک حرمت به قرآن در سراسر گیلان


تظاهرات اعلام خشم و انزجار و محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم فردا 30 تیرماه پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان گیلان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان تظاهرات اعلام خشم و انزجار و محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم فردا 30 تیرماه پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور اطلاعیه ای از برگزاری تظاهرات اعلام خشم و انزجار و محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، 30 تیرماه در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بسمه تعالی یک بار دیگر هتک حرمت به ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم از سوی افراد فرومایه و زبون در کشور سوئد و سکوت و حمایت دولت مردان این کشور، موجب خشم و جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان به ویژه ملت مبارز ایران اسلامی شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به اطلاع عموم مردم انقلابی، مومن و همیشه در صحنه استان می رساند تظاهرات اعلام خشم و انزجار و محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم از سوی هتاکان فرومایه و زبون کشور سوئد؛ پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، 30 تیرماه در سراسر استان گیلان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات محکومیت هتک حرمت به قرآن در سراسر گیلان

تظاهرات محکومیت هتک حرمت به قرآن در سراسر گیلان