مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-17سياسي

آیت الله عابدینی: «شورای نگهبان» حافظ ولایت، ارزش های متعالی و آرمان های شهدا است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مجموعه شورای نگهبان در حقیقت همان محافظان نماز هستند، اینها محافظان ولایت، امامت، ارزش های متعالی و آرمان های شهدا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان عصر امروز با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله عابدینی در این دیدار که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند به شما امکانات، نفوذ کلام، بصیرت، تدبیر و خدمت به اسلام را عنایت کرده تا در اقامه نماز کوشا باشید.

وی ادامه داد: نماز ستون دین است و باید اقامه شود، نماز اقامه می شود تا بار سنگین یک مجموعه را به دوش بگیرد، بنابراین هر کجا هر خلل، سستی و کجی پیش می آید می بینیم که در آنجا نماز و دین اقامه نشده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: از سوی دیگر از روایات به خوبی بر می آید که ولایت ستون نماز است، امام باقر (ع) نماز، روزه، حج، زکات و ولایت را به عنوان ارکان اصلی دین معرفی کرده اند، ایشان فرموده اند اگر کسی همه شب ها را نماز بخواند، همه روزها را روزه بگیرد، همه ساله به حج تمتع برود و همه اموالش را در راه خدا انفاق کند اما امام و ولیّ خود را نشناسد ذره ای ثواب نزد خدا ندارد و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عابدینی: «شورای نگهبان» حافظ ولایت، ارزش های متعالی و آرمان های شهدا است

آیت الله عابدینی: «شورای نگهبان» حافظ ولایت، ارزش های متعالی و آرمان های شهدا است