مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-15سياسي

آیت اله دژکام: مشارکت بانوان در اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، اقدامی ارزشمند در راستای حفظ منابع طبیعی است که لازم است با ایجاد انگیزه و همکاری همگانی به ویژه سهیم کردن دانش آموزان و بانوان در این امر مهم از مشارکت آنان در اجرای این طرح بزرگ بهره مند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت اله دژکام نماینده در بازدید از نهالستان منابع طبیعی شهید روستا در شهرستان زرقان تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل های بانوان و حلقه های میانی در اجرای این طرح اظهار داشت: در این طرح زنان می توانند در پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت نقش فعالی داشته باشند و در زمینه های تولید و کاشت نهال مشارکت کرده که بر این اساس بهره مندی از ظرفیت بانوان می تواند در اجرای این طرح تاثیر بسزایی داشته باشد.

  نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: زن محور خانواده است و می تواند به واسطه تربیت و آموزش فرزندان در عرصه های زیست محیطی به ویژه حفاظت از درختان و توسعه فضای سبز اثرات ماندگاری بر جای بگذارد.

  امام جمعه شیراز در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانش آموزان در اجرای این طرح نیز نقش مهمی دارند تصریح کرد: یکی از بخش های مهم در این راستا که از ظرفیت های مردمی بالایی برخوردار است، آموزش و پرورش است که می توان از ظرفیت مدارس استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت اله دژکام: مشارکت بانوان در اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت

آیت اله دژکام: مشارکت بانوان در اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت