مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-19اجتماعي

غربالگری اضطراب بیش از هفت هزار کودک 5 تا 6 ساله در فارس


محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی چهارمین روز از هفته بهزیستی از افتتاح مرکز مشاوره دولتی غرب شیراز و افتتاح کانون روانشناسان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هوشیار با بیان این که تا کنون بهزیستی فارس خدمات مشاوره رایگان را با خط تلفن 1480 به هم استانی ها ارائه می داد و در سال گذشته بیش از صد و سی و چهار هزار تماس موفق با این خط برقرار شده گفت به مناسبت هفته بهزیستی مرکز مشاوره دولتی حضوری غرب شیراز واقع در بلوار صنایع،جهت ارائه ی خدمات مشاوره حضوری با تعرفه ی دولتی به هم شهریان افتتاح گردید.

او در ادامه افزود: جهت شناسایی زودرس اختلالات  دوران کودکی ،در سال گذشته با اجرای طرح غربالگری اضطراب توسط بهزیستی فارس بیش از 7هزار کودک در رده سنی 5 تا 6 سال توسط بهزیستی غربالگری اضطراب شده اند و از این تعداد هزار و هشتصد کودک مشکوک به اختلال اضطراب به روانشناسان و مشاوران ارجاع گردیده اند.

مدیرکل بهزیستی فارس ضمن اشاره به افتتاح کانون روانشناسان برای اولین بار در استان فارس،اظهار داشت: در مرکز مشاوره و روانشناختی حضوری دولتی غرب شیراز، خدمات روانشناختی در حوزه های زوجین و خانواده،کودک و نوجوان، مشکلات بالینی، مشاوره سالمندی و پیش سالمندی، مشاوره فردی و گروهی، مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج در ازدواج در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری اضطراب بیش از هفت هزار کودک 5 تا 6 ساله در فارس

غربالگری اضطراب بیش از هفت هزار کودک 5 تا 6 ساله در فارس