مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-27حوادث

افراد معتاد نباید فکر کنند که راه امید و نجاتی نیست


فرماندار ویژه میانه این شهرستان را جزو شهرهای آسیب پذیر از نظر مواد مخدر عنوان کرد و گفت: بازتاب وجود مراکز درمانی اعتیاد می تواند امیدآفرین باشد زیرا افراد معتاد نباید فکر کنند که راه امید و نجاتی نیست بلکه آنها باید بفهمند که می توان پاک شد و کارهای .

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار ویژه میانه این شهرستان را جزو شهرهای آسیب پذیر از نظر مواد مخدر عنوان کرد و گفت: بازتاب وجود مراکز درمانی اعتیاد می تواند امیدآفرین باشد زیرا افراد معتاد نباید فکر کنند که راه امید و نجاتی نیست بلکه آنها باید بفهمند که می توان پاک شد و کارهای بزرگی برای زندگی انجام داد.

مسعود سعادتی در بازدید از یک مرکز درمانی- اقامتی میان مدت ترک اعتیاد دارای کارگاه اشتغالزایی در روستای آونلیق با بیان اینکه جامعه گرفتار درد و موضوعی به نام اعتیاد است، اظهار کرد: هر کسی در درمان این درد سهمی دارد که باید ادا کند.

وی با اشاره به اینکه معضل اعتیاد بخش مهمی از انرژی جامعه را هدر می دهد، بر لزوم چاره اندیشی در این خصوص تاکید کرد و گفت: به طور قطع پشت پرده این معضل نیت های شوم و پلیدی وجود دارد که سلامت جامعه ما را نمی خواهند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیتی و انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر، افزود: کشور ما به طور جدی با معضل اعتیاد روبه رو بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد معتاد نباید فکر کنند که راه امید و نجاتی نیست

افراد معتاد نباید فکر کنند که راه امید و نجاتی نیست