مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-24اجتماعي

پیشرفت فیزیکی ایمن سازی گودهای پرخطر پایتخت


رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ایمن سازی گودهای پرخطر پایتخت بالای 80 درصد است، گفت: ایمن سازی گودها در اولویت کمیته های ایمنی مناطق 22 گانه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی بابایی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ایمن سازی گودهای پرخطر پایتخت بالای 80 درصد است، اظهار کرد: ایمن سازی گودها در اولویت کمیته های ایمنی مناطق 22 گانه قرار دارد و شهرداران مناطق در مواردی که مالکین نسبت به رفع خطر گودها اقدام نکنند، ایمن سازی و حتی پر کردن گود را در دستور کار قرار می دهند.

رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از گودها در منطقه 17 واقع شده که در این مورد، مالک نسبت به اخطارها توجهی نداشته است؛ لذا بیش از یک ماه است که فرایند پر کردن گود آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گودبرداری گسترده ای در منطقه 17 صورت گرفته، به نظر می رسد تا چند ماه آینده پر کردن گود ادامه داشته باشد.

بابایی با تأکید بر اینکه این روند باید در مناطق دیگر نیز در اولویت باشد، تصریح کرد: در جلساتی که در مناطق داریم و در جریان بررسی دستور کار ایمن سازی گودهای پرخطر، با توجه به اختیار شهرداری های مناطق بر پر کردن گود در صورت بی توجهی مالکین به اخطارها، دغدغه خاصی در این زمینه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی ایمن سازی گودهای پرخطر پایتخت

پیشرفت فیزیکی ایمن سازی گودهای پرخطر پایتخت