مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-04سياسي

یکی از سازه های جدید دریایی وزارت دفاع به آب اندازی شد


جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: همکاران ما هم اکنون در جنوب کشور مشغول به آب اندازی یکی از سازه های دریایی ساخته شده توسط وزات دفاع هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، منوچهر علیپور صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: ناوشکن دنا که همراه با ناوگروه 86 نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی کرد یک ناوشکن بومی است گفت: این ناوشکن و تمام زیر سامانه های آن ایرانی است که با تولید این ناوشکن جوانان این مرز و بوم توانستند شعار ما می توانیم را به شعار ما توانسیتم تبدیل نمایند .

مشاور وزیر دفاع با اشاره به ناوشکن دماوند 2 گفت: این ناوشکن 94 متر طول و یک هزار و 300 تُن وزن دارد که ویژگی های خاص و پیشرفته ای در آن استفاده شده است که از جمله می توان به رهگیری و انهدام اهداف در سطح، زیر سطح و اهداف پروازی اشاره کرد.

همان طور که دریادار ایرانی هم به آن اشاره کرد، این ناوشکن به زودی به نیروی دریایی ارتش الحاق می شود.

علی پور با بیان اینکه صنعت دریایی چرخ دنده 100 صنعت دیگر را به صورت غیر مستقیم به حرکت در می آورد، گفت: وزارت دفاع به عنوان یک عضو شورای عالی صنایع دریایی در دو بخش اقتصاد ساحلی و دریایی مشغول به کار است و در این حوزه اقدامات فاخری در جمهوری اسلامی ایران ثبت و ضبط کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از سازه های جدید دریایی وزارت دفاع به آب اندازی شد

یکی از سازه های جدید دریایی وزارت دفاع به آب اندازی شد