مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:252023-07-01سياسي

توزیع عادلانه خدمات شهری موجب رضایتمندی نسبی از شهرداری سنندج شده است


توزیع عادلانه خدمات شهری و اجرای پروژه ها با اولویت بندی نیاز در مناطق مختلف موجب شده رضایتمندی نسبی از عملکرد مجموعه شورا و شهرداری در بین مردم ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی امشب در نشست استاندار کردستان با اعضای شورای شهر سنندج که با حضور فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: معتقدیم شهروندان سنندجی لایق بهترین خدمات هستند با همین دیدگاه از تمام ظرفیت ها و توان در مسیر خدمت به شهر و شهروندان بهره می گیریم.

وی افزود: همدلی اعضای شورای دور ششم شهر سنندج و بهره گیری از ظرفیت نیروهای جوان و پای کار در مجموعه شهرداری بستر را برای اجرای برنامه ها و سیاست های مختلف در حوزه عمرانی، رفاهی، خدماتی و .

فراهم کرده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان است، گفت: توسعه مرکز استان در بخش ها و حوزه های مختلف می تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان فراهم سازد.

رشیدی افزود: توزیع عادلانه خدمات شهری و اجرای پروژه ها با اولویت بندی نیاز در مناطق مختلف موجب شده رضایتمندی نسبی از عملکرد مجموعه شورا و شهرداری در بین مردم ایجاد کند.

وی افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه را از نتایج توزیع عادلانه خدمات عمرانی و محله محور بودن برنامه ها بیان کرد و گفت: معتقدیم تمام شهروندان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه خدمات شهری موجب رضایتمندی نسبی از شهرداری سنندج شده است

توزیع عادلانه خدمات شهری موجب رضایتمندی نسبی از شهرداری سنندج شده است