مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:302023-06-22سياسي

«دیار من فارس» صدای فرهنگ و پیشرفت استان فارس است


با هدف معرفی توانمندی های شهرستان های استان برنامه رادیویی «دیار من فارس» بزودی پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجید مجرد با اعلام این خبر گفت: به منظور تحقق شعار عدالت گستری و هویت محوری از شعارهای اصلی رسانه ملی در دوره تحولی جدید، این رسانه فراگیر با ابتکاری جدید و اهتمامی والا برای پرداختن به ظرفیتها و داشته های همه شهرستانهای این استان پهناور، برنامه دیار من فارس را روی آنتن می برد.

معاون صدای، صدا و سیمای فارس ادامه داد: در این برنامه هر روز 6 و هر هفته 37 شهرستان استان، فرصتی برای معرفی ظرفیتها و تعمیق باورهای ارزشی خود در رادیو فارس خواهند داشت.

وی افزود: در این برنامه اهدافی از جمله تقویت هویت مشترک، کمک به توسعه اقتصادی و عمرانی حوزه های محلی، توجه به نیروهای مستعد بومی و حفظ نخبگان، حفظ وحدت و انسجام ملی، توسعه و تقویت گویش ها و زبان های محلی به عنوان میراث گرانبها و منبع تغذیه فرهنگ دنبال می شود.

مجرد افزود: تولید خبرهایی با محتوای منافع مشترک و ارزش های یکسان بین مخاطبان محلی، حفظ تقویت و ترویج آداب و رسوم، بازی ها و لباس های محلی، حمایت از صنایع دستی و معرفی و گسترش این صنایع به عنوان بخش مهمی از میراث فرهنگی و پوشش خبری رویداد های مربوط به جاذبه های گردشگری محلی به منظور جذب گردشگر از دیگر اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیار من فارس» صدای فرهنگ و پیشرفت استان فارس است

«دیار من فارس» صدای فرهنگ و پیشرفت استان فارس است