مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-09اجتماعي

دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی تنگستان تجلیل شدند


500 دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی حوزه پرورشی و تربیت بدنی شهرستان تنگستان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از 500 دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی حوزه پرورشی و تربیت بدنی شهرستان عنوان داشت: فرزندان تنگستان در حوزه یاد گیری، استفاده از قرآن و مباحث قرآنی حضوری فعال دارند.

فرماندار تنگستان افزود: از دانش آموزانی که در شهرستان در کنار کتب درسی به مباحث قرآنی و یادگیری علوم عظیم قرآنی می پردازند و خانواده هایی که از این دانش آموزان پشتیبانی می کنند و همچنین مربیان، معلمین و آموزگاران که در حوزه مباحث قرآنی چه در مدارس، چه دارالقرآن زیرمجموعه آموزش و پرورش و چه مؤسسات به صورت یک حرکت جمعی زمینه حضور جوانان، نوجوانان از قرآن بیشتر استفاده کنند به صورت ویژه تقدیر و تشکر می شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: امروز در دهه چهارم انقلاب همه امکانات لازم سخت و نرم افزاری برای بهره برداری و استفاده بیشتر کیفتی و بصیرتی از دریای عمیق و عظیم قرآن کریم فراهم شده است.

وی بیان کرد: با متولی گری حوزه آموزش و پرورش باید فضای قرآنی در مدارس به صورتی تدریس شود که دانش آموز در طول دوره تحصیل از ابتدایی تا پایان متوسطه و دانشگاه های از نقشه راهی که در قرآن وجود دارد بهره برداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی تنگستان تجلیل شدند

دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی تنگستان تجلیل شدند