مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-09اقتصادي

مسیر رحیم آباد-قزوین به لحاظ توسعه اقتصادی حائز اهمیت است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه مسیر رحیم آباد -قزوین- تنکابن از لحاظ گردشگری و توسعه اقتصادی حائز اهمیت است، گفت: مردم منطقه انتظار دارند این مسیر هرچه زودتر بازگشایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز یکشنبه در روستای لات محله رودسر به همراه استانداران قزوین و مازندران با اشاره به کارهای انجام شده به برکت انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی از راه های روستایی در مناطق مختلف استان نیاز به ترمیم دارد که در دستور کار قرار می دهیم.

وی با اشاره به تلاش برای کاهش مشکلات مردم در گیلان از جمله راه های روستایی اضافه کرد: راه رحیم آباد - قزوین - تنکابن از لحاظ گردشگری و توسعه اقتصادی حائز اهمیت است که با دریافت مجوز در سال 89، کار آغاز شد اما به دلیل عدم اراده در گذشته چندین سال عقب ماند که اکنون تصمیم بر آن شد تا مشکلات محیط زیست و منابع طبیعی این راه را برطرف و کار را به سرانجام برسانیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با مهم دانستن پروژه یادشده اظهار کرد: انتظار و خواست مردم اشکورات رحیم آباد، رامسر و تنکابن این است که این راه، هر چه سریع تر بازسازی و بازگشایی شود؛ با توجه به افزایش اختیارات استانداران تلاش می کنیم این موضوع در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر رحیم آباد-قزوین به لحاظ توسعه اقتصادی حائز اهمیت است

مسیر رحیم آباد-قزوین به لحاظ توسعه اقتصادی حائز اهمیت است