مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-25اقتصادي

علت عدم تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس مشکلات زیرساختی است


استاندار تهران در خصوص علت عدم تحویل به موقع 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس گفت: دلیل این تاخیر مشکلات زیرساختی مانند آب، برق و گاز و حوزه های تاسیساتی است.

- پردیس- استاندار تهران در خصوص علت عدم تحویل به موقع 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس گفت: دلیل این تاخیر مشکلات زیرساختی مانند آب، برق و گاز و بخشی حوزه های تاسیساتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری افتتاح پروژه های بومهن در جمع خبرنگاران در خصوص علت عدم تحویل به موقع 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس گفت: دلیل این تأخیر مشکلات زیرساختی مانند آب، برق و گاز و بخشی حوزه های تاسیساتی است.

استاندار تهران اظهار داشت: در حال حاضر کارهای سخت 10 هزار واحد مسکن مهر تا حدودی انجام شده که یک بخشی از خدمات جانبی به لحاظ مسائل زیربنایی آن باقی مانده که این موارد اگر تأمین نشود، عملاً امکان بهره برداری از 10 هزار واحد نیست.

فخاری افزود: انتقال برق و آب صورت گرفته و در این زمینه اقداماتی از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جهت تکمیل واحدها در حال انجام است و به زودی این واحدها مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی همچنین از رفع برخی از مشکلات در حوزه برق خبر داد و عنوان داشت: طی جلسه ای که امروز داشتیم در حوزه آب محدودیت های وجود داشت ولی امروز قطعی شد که برای تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عدم تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس مشکلات زیرساختی است

علت عدم تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس مشکلات زیرساختی است