مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-16سياسي

دیدار فرمانده ارتش پاکستان با امیرعبداللهیان در تهران


ارتشبد «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان که به تهران سفر کرده، ظهر امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ارتشبد سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان که در رأس هیأتی و در دیداری دو روزه به تهران سفر کرده، ظهر امروز (یکشنبه) 25 تیر ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

  فرمانده ارتش پاکستان در سفرش به تهران همچنین با سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار که در راستای ارتقای تعاملات و همکاری های اطلاعاتی، آموزشی ،نظامی و امنیتی و نیز مقابله با پدیده ناامنی های مرزی و همچنین  زمینه های وحدت و اخوت بین دو کشور برگزار شد، تأکید کرد: محیط منطقه ای ما همواره تحت تاثیر نیروهای سیاسی بین المللی قرار داشته و قدرت هایی وجود دارند که اتحاد و انسجام مسلمانان را تحمل نمی کنند.

تاریخ چهار دهه اخیر نشان می دهد به استثنای جنگ اوکراین، همه جنگ ها در منطقه جهان اسلام به وقوع پیوسته است و یک سوی این جنگ ها امریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای همراه آنها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده ارتش پاکستان با امیرعبداللهیان در تهران

دیدار فرمانده ارتش پاکستان با امیرعبداللهیان در تهران